Voor een correcte en aangename samenwerking hebben we hier enkele huisregels opgesteld. We vragen iedere klant hier rekening mee te houden.

Sensitive Care streeft ernaar steeds een hoge kwaliteit te leveren en u met een glimlach te laten vertrekken. Als u ontevreden mocht zijn, laat ons dit zo snel mogelijk weten zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. U mag het natuurlijk ook laten weten mocht u tevreden zijn 😉

    • Uw privacy zal ten zeerst gerespecteerd worden en alles wat besproken wordt blijft vertrouwelijk. De verzameling en verwerking van uw persoonlijke gegevens zullen steeds gebeuren in overeenstemming met de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR).
    • De betaling kan enkel cash of met de bancontact-app (smartphone) uitgevoerd worden.
    • Indien u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak, gelieve dit  binnen de 24 uur  te verwittigen.
    • Wanneer u niet tijdig aanwezig kan zijn, bestaat de mogelijk dat we genoodzaakt zijn de behandeling in te korten.
    • Sensitive Care behoudt zich steeds het recht om, indien nodig, klanten te weigeren.
    • Het is van groot belang dat we op de hoogte worden gehouden van medische informatie.
    • Wij geven geen erotische massages bij Sensitive Care.